Blogger Widgets
balkanfcbm -Ticker:+++ Odlicni Götze zabio dva gola u debiju za Bayern +++ Guardiola: "Još uvijek nismo na 100 posto +++ Robben: "Napredovaćemo iz dana u dan" +++ Mandžukićev menadžer:"Mario je sretan i ostaje u Bayernu" +++ Sammer:"Bayern želi pet naslova" +++ Riberyu pokradeni glasovi sa društvene mreze Twitter +++

21. svi 2013.

Klopp: "Bayern uzima naše igrače jer ih može više platiti, ali novac ne garantira uspjeh"

Zagrijava se atmosfera uoči subotnjeg finala Lige prvaka na londonskom Wembleyu, a u najavi susreta trener Borussije Jürgen Klopp progovorio je o mnogim aktualnostima. Poručio je kako ne misli napuštati Dortmund i da ga ponude drugih klubova ne zanimaju. Otkrio je da mu odlasci glavnih igrača slamaju srce, a prokomentirao je i politiku münchenskog Bayerna koja se temelji na kupovanju tuđih igrača.

Trener dortmundske Borussije Jürgen Klopp priprema svoju momčad za posljednju i najvažniju utakmicu sezone - finale Lige prvaka na Wembleyu. U dosadašnjem tijeku sezone Borussia je stalno gledala u leđa Bayernu. Izgubila je Bundesligu, Superkup i Kup, ali u subotu će imati priliku uzvratiti bavarskom klubu.

Kako se finalna utakmica bliži, rastu i tenzije pa je Klopp u razgovoru za Guardian izjavio kako se Bavarci ponašaju poput negativaca u filmovima o Jamesu Bondu: "Bayern želi desetljeće dominacije kakvo je imala Barcelona. To je u redu ako imate mnogo novca jer on povećava šanse za uspjeh, ali ga ipak ne garantira. Borussia nije supermarket, ali Bayern uzima naše igrače jer zna da im mi ne možemo ponuditi identičnu količinu novca. Ako je to ono što žele - u redu, ali ponašaju se kao negativci u filmovima o Jamesu Bondu."

"Mi ne možemo poslovati kao Bayern ili Real Madrid. Ne možemo zaboraviti na poreze pa prepustiti idućim generacijama da rješavaju probleme koje smo nagomilali. Moramo biti ozbiljni i pažljivi. Ako imamo toliko novca, toliko možemo i platiti, ali zbog toga gubimo igrače."

Baš kao i njegove igrače, mediji Kloppa često sele u druge europske klubove, ali on za to ne mari: "Moji igrači mogu otići u mnoge klubove, a mogu i ja. Da izjavim kako želim otići možda bi ljudi dotrčali s ponudama, ali ja za odlazak nisam zainteresiran jer u ovom trenutku sudjelujem u jednom od najzanimljivijih projekata u svijetu nogometa."

"Ukoliko u klubu shvatimo da momčad ne funkcionira savršeno i da joj treba nešto novo, znat ću da je pravo vrijeme za odlazak. Trenutačno, Borussia je najbolje mjesto za mene", poručio je Klopp.

Priznao je i kako su mu teško pali rastanci s najboljim igračima: "Teško je prihvatiti te odlaske. Primjerice, Shinji Kagawa je jedan od najboljih igrača na svijetu, a u Manchester Unitedu igra na lijevom krilu. Srce mi se slama kad to vidim, ali za Japance značajnije je igrati za Manchester United nego za Borussiju i ne mogu ja promijeniti takvo razmišljanje. Godinu ranije Sahin je otišao u Real jer je to najveći klub na svijetu."

Ipak, posebno ga je pogodila vijest o odlasku Marija Götzea: "Nitko nije očekivao njegov odlazak, gotovo da sam dobio srčani napad. Bilo je to dan nakon što smo izbacili Malagu, no netko je očito procijenio kako sam imao dovoljno vremena za proslavu te pobjede. Trebalo mi je neko vrijeme da prežalim taj odlazak, a i igračima je bilo teško."

Götze će posljednju utakmicu u Borussijinom dresu odigrati upravo u subotu protiv svog budućeg kluba - Bayerna.

Nema komentara:

Objavi komentar

Blogger Widgets